Oston jälkeen – kaikki mitä sinun tarvitsee tietää
Kiitos, että olet asiakkaamme
Haluamme sinun olevan tyytyväinen jokaiseen hankintaasi verkkokaupastamme. Siksi olemme keränneet tälle sivulle tietoa, josta voi olla sinulle hyötyä oston jälkeen.
Tavoitteenamme on tarjota parasta laatua läpi ostoprosessin. Täältä löydät tietoa siitä, miten voit ottaa yhteyttä asiakastukeen, rekisteröidä laitteesi tai kirjoittaa tuotearvostelun. Ostoehtomme sekä ohjeet tuotteen palauttamiseen löytyvät myös alempaa sivulta. Ostoon sisältyy aina 30 päivän ajan ilmainen palautus.
-
-
2Tarvikkeet ja varaosat
Alkuperäiset varaosat ja tarvikkeet juuri sinun laitteellesi.
-
3Usein kysytyt kysymykset
Vastauksia kysymyksiin ostosta, toimituksesta ja palautuksesta.
Kirjoita tuotearvostelu
Oletko äskettäin ostanut AEG:n tuotteen? Ilahtuisimme, jos haluaisit arvostella tuotteesi. Mielipiteesi merkitsee meille paljon ja voi auttaa muita asiakkaitamme ostopäätöksen tekemisessä.
Siksi pyydämme sinua kirjoittamaan arvostelun. Kuvaile lyhyesti kokemustasi tuotteen kanssa, jotta voimme oppia siitä kehittäessämme tuotteitamme ja palveluitamme.
Rekisteröi tuotteesi ja hyödynnä etuja
Haluatko liittyä asiakasklubiimme ja saada ekslusiivisia tarjouksia verkkokauppaamme? Silloin sinun kannattaa rekisteröidä uusi laitteesi. Siten saat helposti yleiskatsauksen kaikkiin rekisteröimiisi laitteisiin ja löydät niihin sopivat varaosat.
Rekisteröinti kannattaa
Rekisteröityä tuotteesi voit osallistua tuotettasi koskeviin kampanjoihin ja pääset nauttimaan jäseneduista.
- Varaa huolto netissä
- Lataa käyttöoppaita ja tositteita
- Tarkista tuotteesi takuun tila
- Nopeampi apu asiakaspalvelulta
- Osta varaosia ja tarvikkeita
Palautus ja ostoehdot
Tehdessäsi ostoksia verkkokaupassamme, sinulla on oikeus palauttaa ostoksesi 30 päivän kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tuotteen, edellyttäen että tuotetta ei ole käytetty ja että se on alkuperäisessä pakkauksessaan. Lue lisää palautuksista tältä sivulta tai ostoehdoista, jotka saat sähköpostitse tilausvahvistuksen yhteydessä.
Noudata näitä askeleita palauttaaksesi tuotteen:
- Kodinkoneen palautus – AEG:n nouto
Jos tarvitset apua palautuksen kanssa, voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse numerossa 09 856 36 000. Noudamme tuotteen ja vastaamme sen kuljetuksesta.
- Postipaketin palautus
Jos tarvitset apua palautuksen kanssa, voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse numerossa 09 856 36 000. Teemme palautusta varten palautustarran, jonka lähetämme sinulle sähköpostitse, ja jonka voit tulostaa ja kiinnittää pakettiin. Vaihtoehtoisesti voimme lähettää palautustarran sinulle positse.
Ota yhteyttä
Käyttöoppaat ja vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin löydät sivustomme Asiakastuki-osiosta.
Voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta olla meihin yhteydessä aukioloaikoinamme, voit lähettää meille viestin yhteydenottolomakkeella, ja vastaamme niin pian kuin mahdollista.
Puhelin: 09 856 36 000
Ma – To: 9.00 – 18.00
Pe: 9.00 – 16.00