Arvostelun hallinta

Tarkista aitous

Olemme omistautuneet aitoon kuluttajapalautteeseen. Käytämme riippumattomia kolmannen osapuolen arvostelujen tarjoajia jokaisen arvostelun vahvistamiseen ja valvomiseen estääksemme vilpillisen, sopimattoman tai asiaankuulumattoman sisällön näyttämisen. Lue arviointien käyttöehdot tämän prosessin ymmärtämiseksi.

  • Emme valitse sisältöä. Kaikki sisältö näytetään (mukaan lukien negatiiviset arvostelut / matalat tähtiarviot), joka läpäisee arviointien käyttöehdot.
  • Emme poista negatiivista / matalan tähden sisältöä, jos se läpäisee arviointien käyttöehdot.

Validointi- ja moderointiprosesseista huolimatta emme voi taata, että kaikki näytetyt arvostelut ovat yksinomaan kuluttajien lähettämiä, jotka ovat ostaneet tai käyttäneet tuotteitamme tai käyttäneet korjauspalveluitamme. Tuotteen/korjauspalvelun vahvistetuiksi ostajiksi tai käyttäjiksi tunnistamien kuluttajien lähettämät arvostelut on merkitty "vahvistetuksi arvosteluksi". Sellaisten kuluttajien lähettämät arvostelut, joita ei ole tunnistettu tuotteen vahvistetuiksi ostajaksi tai käyttäjäksi, on merkitty "ei-vahvistettu arvostelu".

Lue lisää kolmannen osapuolen arvosteluntarjoajamme hylkäyskoodien täydellisestä läpinäkyvyydestä täältä.

Kuinka lukea arvostelujamme

Arvostelusyötteestä löydät erilaisia merkkejä, jotka antavat lisätietoja arvostelusta:

  • Vahvistettu arvostelu

    Nämä arvostelut ovat lähettäneet kuluttajat, jotka ovat ilmoittaneet ostaneensa tai saaneensa tuotteen lahjaksi.

  • Kannustettu arvostelu

    Nämä arvostelut lähetettiin osana kampanjaa, jossa kuluttajalle annettiin kannustin tai hän osallistui kilpailuun vastineeksi arvostelun kirjoittamisesta.

  • Tuotesuositus

    Arvostelut kuluttajilta, jotka suosittelisivat tätä tuotetta ystävälleen.

  • Vahvistamaton arvostelu

    Nämä arvostelut ovat lähettäneet kuluttajat, jotka eivät ole vahvistaneet ostoaan ​​tai kokemustaan ​​tuotteesta.

Kuinka lähettää hyvä arvostelu

  • Läpinäkyvyys

    Haluamme tietää todellisesta tuotekokemuksestasi. Ole rehellinen ja rakentava!

  • Ota huomioon muu yleisö

    Muut kuluttajat saattavat lukea arvostelusi. Ole tarkka ja kuvaileva. Mitä olisit halunnut tietää tehdessäsi ostopäätöstä?

  • Auta meitä kehittymään!

    Palautteesi on meille erittäin tärkeää, jotta voimme valmistaa tuotteita, joista kuluttajamme pitävät. Auta meitä kehittymään jakamalla mielipiteesi!